آمارها می گوید چهار میلیون نفر در سال های گذشته، درگیر شرکت های هرمی بوده اند يعني بخش نامحسوس بيكاري فاقد مجوز+بخشهاي نامحسوس ديگر +بخشهاي محسوس = بيكاري كه هيچ وقت آمار دقيقي اعلام نميكنند ( با برخورد نكردن با اين كلاش ها دولت چه سودي ميبرد !!؟؟رد پاي حكومت و دولتيان در اين بازي و كلاشي و سود سرشار حاصله دليل قابل لمسي براي برخوردهاي موضعي و فقط رقيب كشي است همانند برخورد با كانالهاي ماهواره اي سياسي و غير سياسي . كه خيلي از شبكه هاي غيرسياسي هم توسط حكومت حمايت ميشوند چون بخش قابل توجه اي از ناراضيان دولتي توسط اين شبكه ها ي ماهواره اي سرگرم و مشغول ودر منازل سرگرم ديدن فيلم و سريال و ديگر برنامه ها ميشوند و بخش قابل توجه اي هم با اين شگرد هرمي ها در آرزوي يك ساله پولدار شدن محبوس در خانه هاي قديمي و غير بهداشتي سرگرم اند و درخيابانها به مخالفين نخواهند پيوست كه دولت چون از نظر سياسي سود ميبرد موافق اين امر است اما چه به روز اين ساده لوحان كه قرباني مطامع حرص و ولع تبهكاران و نهايت تنها اندوخته و سرمايه اين قشر خارج از چرخه اقتصاد ويران حكومت و كوير تشنه بازار ايران به خارج سرازير ميگردد و اين فريب خوردگان نيز با شكستي ديگر به دامان اعتياد سوق كه باز هم چون حاكمان ازين بخش سود برده و به گسترش آن در اين سه دهه پرداخته اند و طي اين مدت چه سرمايه و هزينه هايي هم براي همين بخش از جيب ملت ايران هزينه وصرف نموده و مينمايند!!!!؟؟؟ اي دكانداران دين بس كنيد از اين همه ويراني كه تاكنون كرده ايد وحشت و نهايت شرم نميكنيد!!؟؟)
نقش روزنامه دولت در گسترش شبکههای هرمی
بنا بر مستندات به دست آمده از آمار ورود افراد و مردم به این شبکههای هرمی، دیده شد که به محض انتشار این تیتر، آمار ورود مردم به مجموعهها و شرکتهای هرمی داخل ایران، دو برابر افزایش یافت؛ امر مهمی که با سکوت قوه قضائیه، به فراموشی سپرده شد، ولی نتیجه آن هنوز هم افراد بیشتری را به گرفتاری و بدبختی میکشاند.
بررسیهای خبرنگار «تابناک»، از نقش جالب روزنامه «ایران» در گسترش و عضوگیری شبکههای هرمی حکایت دارد.
به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، در تاریخ هشتم دی ماه سال 1388، روزنامه «ایران» که با تسهیلات دولتی ارتزاق میکند، به بهانه انتشار آییننامه شرکتهای بازاریابی شبکهای، تیتر «شبکههای بازاریابی هرمی قانونی شد» را منتشر کرد؛ تیتری که در اوج کجسلیقگی و فهم پایین از آییننامه بازاریابی شبکهای، برگزیده و به عنوان تیتر یک روزنامه دولت استفاده شد.
بنا بر مستندات به دست آمده از آمار ورود افراد و مردم به این شبکههای هرمی، دیده شد که به محض انتشار این تیتر، آمار ورود مردم به مجموعهها و شرکتهای هرمی داخل ایران، دو برابر افزایش یافت؛ امر مهمی که با سکوت قوه قضائیه، به فراموشی سپرده شد، ولی نتیجه آن هنوز هم افراد بیشتری را به گرفتاری و بدبختی میکشاند.
بنا بر این گزارش، در عملیاتهایی که در راستای انهدام دفاتر شرکتهای هرمی انجام گرفته، دیده شده که در بیش از ششصد دفتر هرمی، تیتر و تصویر نیمصفحه اول روزنامه «ایران» قابشده هست و حتی در جزوات و کاتالوگهای آزمایشی آنها نیز موجود است و از این تیتر و تصویر به عنوان تأیید قانونی بودن فعالیتهای هرمی استفاده میکنند.
به رغم این که هنوز هم در دفاتر شرکتهای هرمی، از تیتر روزنامه «ایران» برای فریب و اغفال مردم بهره برده میشود، این روزنامه که باید در راستای نظام، دولت و قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند، نسبت به اصلاح تیتر خود اقدام نکرده و عملا در خلاف جهت قوانین کشور حرکت میکند.
تصویر زیر، نمودار عضوگیری شبکههای هرمی در ایران است که در نمودار تأثیر عضوگیری و اغفال مردم با تیتر کاذب روزنامه «ایران» کاملا مشخص است.

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، در تاریخ هشتم دی ماه سال 1388، روزنامه «ایران» که با تسهیلات دولتی ارتزاق میکند، به بهانه انتشار آییننامه شرکتهای بازاریابی شبکهای، تیتر «شبکههای بازاریابی هرمی قانونی شد» را منتشر کرد؛ تیتری که در اوج کجسلیقگی و فهم پایین از آییننامه بازاریابی شبکهای، برگزیده و به عنوان تیتر یک روزنامه دولت استفاده شد.
بنا بر مستندات به دست آمده از آمار ورود افراد و مردم به این شبکههای هرمی، دیده شد که به محض انتشار این تیتر، آمار ورود مردم به مجموعهها و شرکتهای هرمی داخل ایران، دو برابر افزایش یافت؛ امر مهمی که با سکوت قوه قضائیه، به فراموشی سپرده شد، ولی نتیجه آن هنوز هم افراد بیشتری را به گرفتاری و بدبختی میکشاند.
به رغم این که هنوز هم در دفاتر شرکتهای هرمی، از تیتر روزنامه «ایران» برای فریب و اغفال مردم بهره برده میشود، این روزنامه که باید در راستای نظام، دولت و قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند، نسبت به اصلاح تیتر خود اقدام نکرده و عملا در خلاف جهت قوانین کشور حرکت میکند.
تصویر زیر، نمودار عضوگیری شبکههای هرمی در ایران است که در نمودار تأثیر عضوگیری و اغفال مردم با تیتر کاذب روزنامه «ایران» کاملا مشخص است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر